Turistička zajednica Baranje ugostila blogere i influencere iz cijelog svijeta

Kada se govori o turizmu u Hrvatskoj, prednost kao da uvijek ima onaj morski, dok se na kopno ponešto zaboravlja. No, u novije vrijeme, a pogotovo zahvaljujući poduzetnim pojedincima i podršci lokalne zajednice, Slavonija i Baranja nastoje se nametnuti kao zanimljiva turistička destinacija.

S obzirom na činjenicu da se najviše informacija danas konzumira putem interneta, te da takozvani “influenceri” imaju prilično veliku moć u svojim rukama, Turistička zajednica Baranje odlučila se za jedan hvalevrijedan korak pa je ugostila deset blogera iz cijelog svijeta, a čiji profili na društvenim mrežama imaju “malu milijardu” pratitelja.

Ovakav napredan način razmišljanja zaslužuje svaku pohvalu, a mora se priznati da je ovakva vrsta promocije jeftinija, a svakako i učinkovitija od preskupih reklama, minuta zakupljenih za emitiranje spotova na televizijskim programima i sličnoga. Preko tekstova i fotografija koje objavljuje odabrana desetorka, više od milijun internetskih surfera dnevno u kontaktu je s informacijama vezanim za hrvatski turizam.

Direktor TZ Baranja, Matej Perkušić u sklopu projekta nazvanog Visit Slavonia, Share Slavonia, upoznao je deset gostiju sa svim ljepotama Baranje, od prekrasne prirode, kulturne i povijesne baštine, do, naravno, gastronomske ponude koja je izazvala pravu ekstazu nazočnih. Instagram, Facebook postali su zatrpani fotografijama iz Kopačkog rita, baranjskog parka prirode, koji tijekom godine neprestano mijenja svoj izgled, što ovisi o intenzitetu plavljenja, uglavnom iz Dunava, ali i Drave. Ovaj prostor, koji je ujedno i najveće podunavsko rastilište i mrijestilište slatkovodne ribe, oduzeo je dah gostima blogerima koji nisu prestajali fotografirati ovaj raj na zemlji.

Kada su fotografije u pitanju, posebno mjesto bilo je rezervirano za gastronomske delicije, budući da su blogeri prvi put u životu vidjeli neku našu autohtonu, ali i fotogeničnu hranu. Šaran u rašljama svidio se mnogima, a Yuyi Matuso iz Japana ražnjiće je nazvao “Croatian marshmallows”. Sva prekrasna iskustva na svojim stranicama opisuje i bilježi poljski bloger Wojciech Tyluś koji već dulje vrijeme ima svoju stranicu CroLove.

Post A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *